Brawa 40746 Locomotiva abur tip Br 55, digital cu sunet si fum, DRG, epoca II - 2800,00$

Locomotivele de tipul G7.1 sunt locomotive cu abur simple si robuste, au fost construite incepand cu anul 1893 de catre firma "Stettiner Maschinenbau AG Vulcan" pentru tractarea trenurilor de marfa in zone deluroase, ulterior modelul a fost fabricat de catre toate marile fabrici din Prusia, panain anul 1909 au fost livrate 1002 locomotive catre KPEV, iar in timpul primului razboi mondial au mai fost livrate inca 200 locomotive. Dupa primul razboi multe locomotive de acest tip au fost date ca si reparatie de razboi in Polonia si Franta, dar 680 locomotive au fost preluate de catre DRG unde au primit indicativul Br 55.0 - 6, unde au fost folosite in special la manevra si pe linii secundare, fiind previzibil finalul carierei acestor locomotive. Razboiul a reactivat toate aceste locomotive, iar la sfarsitul razboiului acestea se puteau intalni in zona estica a Germaniei. Dupa razboi DB a preluat 100 de locomotive, acestea au fost folosite in special la manevra si au fost casate pana in 1957, la DR locomotivele au fost in serviciu pana in 1966.
In ziua de azi mai exista locomotiva Br 55 669 la muzeul transporturilor din Dresda.

Macheta locomotivei Br 55 realizata de Brawa este un model de top destinat colectionarilor, realizata intr-o serie limitata in 2016. Locomotiva este echipata cu decodor cu sunet, generator de fum are weathering din fabrica. Motorul este situat in cazan si actioneaza toate cele 4 axe, cuplare scurta intre locomotiva si tender, sunt realizate mecanismele de actionare a bielelor de sub cazan. Locomotiva este echipata cu lumina in cabina si tampoane functionale.

locomotiva abur Br 55 Brawa 40746

detaliu locomotiva Brawa 40746 detaliu locomotiva Brawa 40746

Pentru aceasta locomotiva este recomandat acest set de vagoane:
set vagoane Brawa

HO DC NEM 362 Mufa decodor 21 pini motor cu volanta lumini directionale DRG epoca 2

Caracteristici tehnice
Formula axelor D
Putere maxima 485 kW
Viteza max 45 km/h
Greutate 52,6t
Greutate aderenta 52,6t
Lungime 21,86 m
Diametru roata motoare 1,25 m
Nr. cilindri 2
Data intrarii Ón serviciu 1893
Nr. exemplare fabricate 1202