Automotoarele tip Br 610 sunt unitati duble motorizate echipate cu sistem activ de inclinare in curbe. Automotoarele sunt echipate cu 2 motoare diesel, 3 motoare electrice si sistem activ de inclinare in curbe (tip Fiat) similar cu cel utilizat in Italia pe automotoarele Pendolino in anii 60, de aceea si aceste automotoare au fost cunoscute ca si Pendolino. Automotoarele au fost utilizate exclusiv in zona Nürnberg si Regensburg pe trenuri regionale rapide (RE), ele au compus trenuri care se descompuneau pe traseu si continuau in directii diferite (Flügelzügen). In perioada 1997-2001 automotoarele au fost vopsite in rosu, ele au fost in serviciu pana in anul 2014, in cei 22 de ani cele 20 automotoare au parcurs in total peste 100 milioane km, un automotor a ajuns la DB Museum Koblenz.
Automotorul este compus din 2 unitati independente, una dintre unitati este motorizata. Motor fara volanta, tractiune pe 2 axe, nu are mufa pentru decodor, este pregatit pentru iluminare interioara, este prevazut cu sistem de inclinare in curbe.