Trix 22786 Locomotiva abur tip 050 Kabinnententer, digital cu sunet, DB, epoca IV - 2100,00$

Locomotivele tip Br 50 sunt locomotive "standardizate" si au fost proiectate pentru tractarea trenurilor de marfa, in vederea pregatirilor pentru razboi, in timpul razboiului a fost fabricata si versiunea simplificata Br 50ÜK (Übergangskriegslokomotive). Cea mai mare parte a locomotivelor au supravietuit razboiului, dintre acestea au ajuns 2159 exemplare la DB unde acestea impreuna cu Br 44 au fost principalele locomotive utilizate la trenuri de marfa, la sfarsitul epocii locomotivelor cu abur acestea au fost utilizate si la trenuri de persoane pe linii secundare, circa 700 de locomotive au fost echipate cu cabina pentru sef de tren in tender (Kabinnentender). Din cele 350 locomotive ramase la DR au fost modernizate 208 exemplare, acestea au primit indicativul 50.35 fiind ultimele locomotive retrase din serviciu in anul 1987. In DDR a fost costruita o serie de 88 locomotive sub indicativul 50.40. Locomotivele tip Br 50 au fost intalnite in intreaga Europa, Cehoslovacia (tip 555.1), Danemarca (tip N) , Polonia (tip Ty 5), Romania (tip 150000), azi sunt mai multe exemplare pastrate in diferite muzee.

Macheta locomotivei 050 045-4 este un model de top destinat colectionarilor, este realizat in cea mai mare parte din metal, este echipat cu motor special amplasat in cazan. Cuplare scurta intre locomotiva si tender, in tender este amplasat decodorul cu sunet si difuzorul. Lumina in cabina si in tender actionata separat, se livreaza cu mecanic, fochist si insotitor in tender. Raza minima: 360 mm Se poate monta generator de fum tip SE 10

locomotiva abur Br 50 Trix 22786

detaliu locomotiva T22786 detaliu locomotiva T22786 detaliu locomotiva T22786

HO DC motor cu volanta lumini directionale NEM 362 Mufa decodor 21 pini lumini cu led DB epoca 4

Caracteristici tehnice
Formula axelor 1 E
Putere maxima 1195 kW
Viteza max 80 km/h
Greutate 86,9 t
Greutate aderenta 75,3 t
Lungime 22,94 m
Diametru roata motoare 1,4 m
Nr. cilindri 2
Data intrarii în serviciu 1939
Nr. exemplare fabricate 3164