Roco 72072 automotor diesel 628.4, DB, epoca V - 1200,00$

La inceputu anilor 70 era necesara inlocuirea automotoarele "Schienenbus", pentru aceasta au fost dezvoltate automotoarele tip Br 628, acestea urmannd sa ofere un plus de viteza si confort dar sa pastreze costurile de operare reduse. In anul 1974 au fost livrate prototipurile Br 628 (dublu) si 627 (simplu), iar pana in anul 1975 au fost livrate in total 12 unitati Br 628. In anul 1981 au fost livrate 3 prototipuri Br 628.1, acestea erau echipate doar cu o singura unitate de tractiune de 357 kW in locul celor 2 unitati de 213 kW ceea ce le facea mult mai economice. Pe baza prototipurilor Br 628.1 a fost produsa seria Br 628.2 de 150 unitati, acesta beneficiau in plus printre altele de un compartiment de clasa 1 si de motor de 410 kW. In perioada 1992-1996 a fost livrata ultima serie imbunatatita, Br 628.4 cu motor de 485 kW. Automotoarele din primele serii au fost retrase din circulatie pana in anul 2008, celedin ultima serie inca mai circula in Germania,o parte din acestea au fost vandute catre diferiti operatori privati, printre care si Interregional Calatori in Romania unde pot fi vazute pe traseul Cluj-Napoca Oradea.

Modelul Roco este echipat cu motor cu volanta si tractiune pe 2 axe, iluminare cu LED-uri, interfata digitala Plux 22. Iluminare interioara si aindicatoarelor de destinatie comutabila. Lungime 552 mm

automotor diesel Br 628.4 Roco 72072

HO DC lumini alb/rosu NEM 362 iluminare interioara motor cu volanta DB epoca 5

Caracteristici tehnice (628.4)
Formula axelor 2B + 2'2'
Putere maxima 485kW
Forta de tractiune la pornire ?
Viteza max 120 km/h
Greutate 69,9t
Lungime 46,4m
Nr. motoare 1 diesel
TransmisieHidraulica
Data intrarii Ón serviciu 1992
Nr. exemplare fabricate 309