Modelul Brawa este deosebit de detaliat si se adreseaza in special colectionarilor, locomotiva este echipata cu motor cu 2 volante, lumini cu LED, tampoane functionale, interfata digitala Plux 22
Locomotiva E44 a fost prima locomotiva electrica universala din lume capabile sa remorcheze atat trenuri de marfa cat si de persoane. Succesul acestor locomotive este evidentiat si de durata de exploatare de aproape 50 ani si a numeroaselor variante fabricate. Locomotivele au fost construite de catre SSW si au prezentat numeroase inovatii care au fost adoptate de catre multe alte modele de locomotive. Astfel la aceste locomotive au fost eliminate osiile alergatoare si transmisia prin biele, tractiunea fiind realizata cu ajutorul unui motor montat pe fiecare axa. In anul 1968 au locomotivele E44 au devenit 144 iar cele cu frana electrica, acestea au devenit seria 145. Au existat si variante care functionau la 25 kV 50 Hz, acestea au primit indicativul 244, si un exemplar multisistem 344. Seria E44.5, ulterior 144.5 este formata din 8 buc. special construite pentru linia Freilassing - Berchtesgaden, acestea erau mai scurte si aveau alte boghiuri datorita traseului cu multe curbe de raze mici. Locomotivele E44 au tractat trenuri de marfa si de persoane in special in sudul Germaniei, pana in anul 1983. Doua exemplare 144021 si 144071 au primit vopsirea "ozeanblau-beige". Locomotivele din fosta DDR erau vopsite cu boghiurile rosii, acestea au primit in anul 1970 indicativul 244. In fosta DDR au circulat 46 exemplare, ultimul a fost scos din circulatie in anul 1991. In ziua de azi sunt mai multe exemplare pastrate in diferite muzee, E44 056 se poate admira in gara din L.pzig.