Brawa 44196 Automotor diesel M 262, CSD, epoca III - 1200,00$

Pentru traficul regional rapid pe linii neelectrificate au fost fabricate automotoarele VT137 326 - 331, cunoscute ca si tip "Stettin", fiind ultimul model de automotor produs inainte de razboi. Acestea sunt compuse din 2 unitati, echipate cu cate un motoar diesel boxer pentru montaj sub podea, care actiona o singura axa prin intermediul unei cutii de viteza hidraulica. Automotoarele au fost retrase din circulatie pe timpul razboiului datorita crizei de motorina. Dupa razboi au supravietuit 4 automotoare la DB unde au primit indicativul VT45.5 , 5 automotoare la DR si un automotor la CSD unde a primit indicativul M262. Ultimul automotor a fost retras din serviciu in 1969. In ziua de azi mai exista doar VT 137 367 in propietatea Eisenbahnclubs Aschersleben.

Macheta automotorului M 262 produs de catre Brawa este un model foarte detaliat care se adreseaza colectionarilor. Automotorul este echipat cu iluminare interioara

automotor  M 262  Brawa 44196

detaliu automotor B44196 detaliu automotor B44196 detaliu automotor B44196

HO DC lumini interior lumini directionale NEM 362 CSD epoca 2

Caracteristici tehnice
Formula axelor A1 2 + 2 1A
Putere maxima 404 kW
Viteza max 90 km/h
Greutate 88,3t
Lungime 40,69m
Nr. motoare 2
Transmisie Hidraulica
Data intrarii Ón serviciu 1940
Nr. exemplare fabricate 16