Pentru a rentabiliza traficul de calatori pe liniile secundare DB a comandat un automotor usor cu motorul montat sub podea, aceste automotoare sunt cunoscute generic ca si "Schienenbus", datorita constructiei simple si eficiente, similara unui autobuz, aceste automotoare au permis utilizarea rentabila a cailor ferate secundare si au salvat aceste linii de la desfiintare. Automotoarele au tractat in general cate un vagon VB 140, dar au existat si remorci speciale VB 141 pentru biciclete. In anul 1968 automotoarele au primit indicativul Br 795 iar vagoanele au primit indicativul Br 995. Conceptul "Schienenbus" s-a dovedit de mare succes, aceste automotoare au fost exportate in Luxemburg, Austria, Spania, Yugoslavia, din modelul VT95 a fost dezvoltat si modelul VT 98 cu 2 motoare. Aceste automotoare au fost in serviciu pana in anul 1983 la DB, dar mai exista in circulatie si ziua de azi in Serbia, mai multe automotoare in stare de functionare exista in diferite muzee.
Modelul Fleischmann reprezinta un model al Museumbahn AMFT, este echipat cu motor cu volanta si tractiune pe 2 axe, iluminare cu becuri, fara interfata digitala