Roco 73886 Locomotiva diesel Br 118 548-7, DR, epoca IV • 1100,00L.

Modelul Roco este echipat cu motor cu doua volante si tractiune pe 4 axe, dintre care 2 sunt echipate cu cauciucuri de aderenta. Mufa pentru decodor Plux 22, iluminare cu LED-uri, se livreaza fotodecupaje cu simboluri ale trenului prezidential din DDR.

locomotiva diesel tip Br 118 Roco 73886 detaliu locomotiva diesel tip Br 118 Roco 73886 detaliu locomotiva diesel tip Br 118 Roco 73886 detaliu locomotiva diesel tip Br 118 Roco 73886
HO DC lumini directionale NEM 362 cuplare scurta motor cu volanta DR epoca 4

Fabrica de locomotive "Karl Marx Babelsberg" a construit 2 prototipuri ale viitoarei locomotivei V 180 incepand cu anul 1959, dar au intrat in productia de serie doar din anul 1963. Locomotivele erau echipate cu 2 motoare diesel, transmisie hidraulica si cazan de incalzire pe abur. Pentru a putea circula pe linii secundare au fost fabricate incepand din 1966 numai locomotive cu 6 osii. Din anul 1970 acestea au primit indicativul Br 118, la preluarea lor de catre DBAG au primit indicativul Br 228 unde au fost in serviciu doar pana in anul 1995.
Locomotivele tip Br 118 au fost cele mai puternice locomotive diesel construite in fosta DDR, azi sunt mai multe exemplare in exploatare la diferiti operatori privati. Locomotiva 118 548-7 a fost locomotiva destinata trenului prezidential al regimului comunist din fosta DDR si a beneficiat de imbunatatiri estetice fata de modelul standard.

Caracteristici tehnice: Formula axelor: Bo Bo
Putere maxima: 1766kW
Forta de tractiune la pornire: 260kN
Viteza max: 120 km/h
Greutate: 93,6t
Lungime: 19,46m
Nr. motoare: 2
Data intrarii in serviciu: 1966
Nr. exemplare fabricate:206