Trix 22606 Locomotiva electrica Br 119 002-4, DB, epoca IV - 1000,00$

Modelul Trix: Locomotiva este echipata cu motor central cu volanta, carcasa este realizata din plastic pe sasiu de metal, iluminare cu LED-uri. Se livreaza accesorii pentru vitrina si mecanic, cuple scurte Trix 7203

locomotiva electrica Br 119 Trix 22606 detaliu locomotiva Trix 22606 detaliu locomotiva Trix 22606
HO DC lumini directionale NEM 362 motor cu volanta cuplare scurta mufa decodor MTC 21 DB epoca 4

Caile ferate germane doreau o locomotiva electrica pentru ruta Berlin München care sa atinga viteza de 180 km/h, de aceea au comandat firmelor AEG si Siemens/SSW cate 2 prototipuri pe baza locomotivei E18, AEG a construit E19 01 si E19 02 iar Siemens E19 11 si E19 12. Dintre noutatile acestui model - firma AEG a introdus constructia sudata a caroseriei iar Siemens a dotat locomotivele cu frana electrica rezistiva. Izbucnirea razboiului a oprit dezvoltarea acestei locomotive care era planificat sa ajunga la viteza de 225 km/h. La momentul livrarii aceste locomotive erau cele mai puternice locomotive electrice cu o singura rama din lume. Cele 4 locomotive au supravietuit razboiului in Germania de vest, ele au fost preluate de catre DB care a modificat locomotivele pentru viteza de 140 km/h dar cu o forta marita de tractiune. In anul 1968 locomotivele au primit indicativul Br 119, acestea au fost in serviciu pana in 1978, in ziua de azi se gasesc E19 01 la Deutsches Technikmuseum Berlin si E19 in muzeul din Nürnberg. Locomotivele au fost inital vopsite rosu "weinrot" cu o sigla mare pe fronturi, la DB au fost vopsite verde, apoi albastru.

Caracteristici tehnice:
Formula axelor : 1 D 1
Putere maxima : 4000 kW (AEG)
Forta de tractiune la pornire: 220 kN
Viteza max : 180 km/h
Greutate : 110,7t
Lungime : 16,92m
Nr. motoare : 4
Sistem : 15kV AC
Data intrarii în serviciu : 1938
Nr. exemplare fabricate : 4